Bár sokan fogyni szeretnének, akadnak olyanok is, akik alkatuknál fogva vékonyak, annak ellenére, hogy rendesen táplálkoznak, és hízni szeretnének. Az egészséges hízás elősegítésére olvashat tippeket tőlünk.

Ne hagyjunk ki étkezést, ha a cél az egészséges hízás

Ha egészséges hízás a cél, fontos, hogy rendszeresen, bizonyos időközönként étkezzünk, amikor tápláló, nem feldolgozott, tápanyagoktól megfosztott ételeket eszünk. Ebbe beletartozik az is, hogy ne hagyjuk ki a reggelit, és minden étkezésünk tartalmazzon elegendő mennyiségű fehérjét.

Egészséges zsírok: az egészséges hízás egyik titka

Az olívaolaj rengeteg jótékony zsírsavat tartalmaz, mely egészséges a szervezetünkre nézve. Az avokádóból szintén könnyen beviszünk nagyobb mennyiséget, ami már jócskán megdobja a napi bevitt energiamennyiségünket és segíti az egészséges hízás kiemenetelét.

Olajos magvak: az egészséges hízás segítője

Az olajos magvak szinte etetik magukat. Szimplán nasinak, vagy főétkezésekhez egy kis ropogós textúra gyanánt is tökéletes választás, ha egészséges hízás a cél.

Étvágyfokoozó gyümölcsök az egészséges hízás segédjei

A banán, a füge vagy a szőlő szintén olyan gyömölcsök, melyeknek magas a kalóriatartalma, valamint nagyobb mennyiséget is meg tudunk enni belőlük, így az egészséges hízás segítői lehetnek. A magas savtartalmú gyümölcsök pedig az egészséges hízás elengedhetetlen kellékei, Ilyen a grapefruit, a citrom, a narancs vagy a gránátalma azon felül, hogy plusz egészséges energiabevitelt biztosítanak, javítanak az étvágyon is.