Ha az egészséges táplálkozásról van szó, az emberek többsége kíváncsi arra, hogy hogyan tudjuk beilleszteni életmódunkba a nassolnivalókat. A desszerteket, a chipset, a gyorsételeket és a legtöbb édességet általában elsőként hagyjuk el diétánk kezdetekor.

Tápanyagdús édességek

A csak a kalóriaszámolásra alapuló diéták és fogyókúrák ideje lejárt. Ehelyett próbáljon meg tápanyagdús rágcsálnivalókat találni, mert a harapnivalók táplálóak is lehetnek. A gyerekek kalóriájuk 25% -át harapnivalókból nyerik, ezért szülőként az ember azt akarja, hogy minél táplálóbbak legyenek ezek a nasik. Válasszon olyan desszerteket, amelyek akár 100-200 kalóriát tartalmaznak, mert a hangsúlyt a tápanyagtartalomra kell helyezze.

Gyümölcsös édességek

A gyerekek ragaszkodnak a desszerthez, így jobb, ha egészségestudatosan készítjük el. Támaszkodjon az természetre, és használja a gyümölcsöt desszertek alapjaként. A gyümölcs természetesen édes, szuper tápláló, és mindenki szereti. Próbáljunk meg a gyümölcsökre támaszkodni, ha édességről van szó! Tálaljuk a gyümölcsöt valamilyen tejdesszerttel vagy használjunk gyümölcsöt sütemény, puding vagy fagylalt tetejére. A gyümölcs segítségével növelheti a desszertek tápanyagtartalmát és minőségét.

Változatos édességek

A változatosság lehet az finom étkezések titka, de ha a kalóriák szabályozásáról van szó, nem feltétlen olyan szerencsés. Minél nagyobb az ételek változatossága, annál többet szeretnénk enni. Mind kedveljük a nassolnivalókat, amivel romba dönthetjük diétánkat. Szűkítsük az édességek választékát néhány típusú sütire, cukorkára, chipsre vagy fagylaltra.

Alternatív rágcsálnivalók

A kedvenc sütik vagy sütemények egészséges átalakításához cserélje le a zsiradékot valamilyen egészségesebb rokonára, például kókuszolajra. Használjunk teljes kiőrlésű lisztet! Adjunk édességeinkhez tápláló extrákat, például szárított gyümölcsöket és diót. Amikor magunk készítjük rágcsálnivalóinkat, csökkenthetjük a kalóriákat és a cukrot, hogy egészségesebbé váljanak.