Bár az álomtestsúly elérése fontos cél, a fogyás nem az egyetlen egészséges újévi fogadalom, amelyet maga elé állíthat.

Függetlenül attól, hogy fogyni vagy fenntartani szeretné jelenlegi testsúlyát, a kiegyensúlyozott étrend segít eljutni oda. Javasoljuk a szénhidrátok, például kenyerek, tészták, sütemények és keményítőtartalmú zöldségek korlátozását, hiszen ezen szénhidrátok csökkentésével közelebb kerülhet álmaihoz.

A mozgás fontossága

Ha nem sportol rendszeresen, akkor nem lesz könnyű az indulás. Válasszon valami olyan mozgásformát, amit szórakoztatónak talál, például egy táncórát vagy kezdjen fokozatosan, például a vacsora után 30 perces séta fájdalommentes módja annak, hogy ledolgozzon néhány fölös kalóriát.

Javítsa alvási szokásait

Alváshigiéné? Igen, ez egy fontos gyakorlat egyre inkább összekapcsolódó világunkban. A jó éjszakai alvás érdekében csökkentse a képernyő használatát (telefon, tévé, laptop) az ágyban és igyekezzen rutinná alakítani a korai lefekvést. A pihentető alvás hatása elsöprő lesz az egészségére nézve és a teste is nagyon hálás lesz érte.

Egészséges édességek

Az Édes Élet Cukrászda segítséget nyújthat Önnek az egészségtudatosság jegyében szőtt tervei megvalósításában. Süteményeink között talál vegán, cukormentes, gluténmentes, laktózmentes és tojásmentes finomságokat is, amivel nemcsak a valamilyen ételérzékenységgel küzdő szeretteinek kedveskedhet, hanem az egészségének is!